Garantie

MacBook en iMac

Mac voor minder geeft standaard 6 maanden garantie op elk Mac product

Juist, standaard. We staan voor kwaliteit en achter de producten die we verkopen. Dat betekent dat - zelfs als de Apple fabrieksgarantie verlopen is - er 6 maanden garantie zit op het product. Een Mac van 2014  kan zodanig buiten de oorspronkelijke fabrieksgarantie zijn, maar is gewoon voorzien van 6 maanden volledige hardwaredekking.

Is de Mac voorzien van Apple Care? Dan is deze garantie ook geldig bij Mac voor minder.

Elk MacBook of iMac komt vanaf nieuw met 12 maanden garantie vanuit Apple. Dit kan je verlengen met Apple Care voor een additionele 24 maanden (36 maanden vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum). Gezien onze producten 'tweedehands' zijn, is er vaak nog resterende originele fabrieksgarantie resterend. Indien dit het geval is, is de gehele duur van de Apple Care ook geldig bij Mac voor minder.


Garantie is top. Maar wat betekent het precies?

Onder garantie wordt verstaan het optreden van hardware defecten zonder het toedoen van de gebruiker. Dit geldt voor de MacBook met oplader en de iMac met toetsenbord en Magic Mouse. Gebruikersschade (vallen, stoten, vloeistoffen) behoort niet tot de garantie. 


Refurbished iPhone

Mac voor minder geeft standaard 12 maanden garantie op elke refurbished iPhone

We leveren enkel refurbished iPhone modellen van de hoogst mogelijke kwaliteit. Dat betekent dat het product niet van een nieuwe te onderscheiden is. Net als met onze Mac modellen, ben je zeker van een perfect product. Elke iPhone heeft zodanig 12 maanden garantie bij Mac voor minder. 

Garantie is top. Maar wat betekent het precies?

Onder garantie wordt verstaan het optreden van hardware defecten zonder het toedoen van de gebruiker. Dit geldt voor de iPhone maar ook voor de accessoires.. Gebruikersschade (vallen, stoten, vloeistoffen) behoort niet tot de garantie. 


Wat is de garantieprocedure? 

Wanneer een defect is geconstateerd en door ons bevestigd binnen de garantieperiode, zal er altijd gezorgd worden naar een passende oplossing. Hiervan is het uitgangspunt dat de klant te allen tijde een werkend product ontvangt en behoudt. De procedure kan dus betekenen dat het product wordt omgeruild voor een identiek exemplaar of dat deze tijdelijk voor reparatie wordt ingenomen. Mocht er geen vervangend model voorradig zijn binnen een termijn van 3 weken en het huidige model niet gerepareerd kunnen worden, wordt er dan pas overgegaan tot een eventuele creditatie van het aankoopbedrag.